چهره ها و شرکت ها بیل گیتس: اولویت داشتن دسترسی جهانی به اینترنت در مقابل ساختن واکسن مالاریا؟ یک جو

بیل گیتس بار دیگر سخن گفتن علیه رویکرد بسیاری از رهبران اولین اینترنت فن آوری گرفته اند تا بشر دوستی. "به عنوان یک اولویت؟ این یک شوخی است،" گیتس می گوید که بار مالی، زمانی که در مورد چگونگی طرح مارک زوکربرگ به را آنلاین تمام جهان در مقایسه با پژوهش مالاریا پرسید. "سلام، که مهم تر، اتصال و یا واکسن مالاریا؟ اگر شما فکر می کنم اتصال به مسئله کلیدی است، فوق العاده است. من نیست." اگرچه گیتس هنوز هم به عنوان رئیس مایکروسافت، بسیاری از تمرکز خود را این روزها در انسان دوستی است از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس، پرداختن به کیفیت از مسائل زندگی از جمله ریشه کن کردن بیماری و جلوگیری از مرگ و میر دوران کودکی عمل می کند.

"من قطعا دوست دارم چیزی که IT،" گیتس FT می گوید. "اما وقتی ما می خواهیم برای بهبود زندگی، شما رو برای مقابله با چیزهای اولیه بیشتر شبیه به بقای کودک، تغذیه کودک."

که در نظر دارد به استفاده از بالن های غول پیکر را به اتصال به اینترنت به کشورهای در حال توسعه - - گفت: آن را نمی خواهد خیلی خوب انجام دهید اگر شما از مالاریا در حال مرگ بودند گیتس قبلا پروژه لون گوگل انتقاد کرده است. در حالی که هدف گیتس استفاده می شود شاهد گسترشPC ، امروزه چنین چیزهایی به دور از یک اولویت است. "جهان هموار و تخت نیست و رایانه های شخصی هستند ، در سلسله مراتب نیازهای انسان ، در پنج پله اول،" گیتس FT می گوید . او فکر ادامه بعد، در حالی که تیراندازی کردن این ایده که ایجاد صنایع جدید می تواند از دادن پول مهم تر است. "ما کودکان نیاز به مرگ نیست، ما مردم نیاز به یک فرصت برای دریافت آموزش و پرورش خوب داشته باشد. "

اما در حالی که بیل گیتس می خواهید برای صرف تمرکز خود را بر روی انسان دوستی ، او FT می گوید که مایکروسافت هنوز هم طول می کشد تا بخش بزرگی از وقت خود را . او بخشی از این کمیته به دنبال یک جایگزین برای بالمر ، و او هنوز هم به طور منظم با گروه محصول مختلف مایکروسافت ملاقات می کند. اگرچه گیتس می تواند شرکت خود را ترک پشت سر ، او به طور مداوم باعث می شود اولویت های خود را روشن . در حالی که " تکنولوژی شگفت انگیز است، " او FT می گوید ، " این کار را نه برای مردم که بیشترین نیاز در هر چیزی نزدیک به بازه زمانی ما باید آن را می خواهم . "

آموزش کارت شارژ همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 23:3 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت